måndag 29/12

Idag har jag hjälpt min syster och hennes man lite grann, dom flyttar till mjölby idag.
Min syster skulle passa isac i deras ny lägenhet medans jag hjälpte till att lasta av första lasset.
Men givetvis så fann sig inte isac alls i det, vilket kanske inte är så konstigt.
Jag menar först hamnar han på ett ställe han inte känner igen, med massa folk han inte känner.
Sen får han se mig hela tiden gå ifrån honom för att bära en massa.
Han skrek konstant så jag var tvungen att ta honom.
Men när dom skulle hämta andra lasset så följde min syster med hem till mig så passade hon isac där, då gick det bra att jag gick därifrån iaf. Skönare för honom att vara där han känner sig bekväm.

Det är väl ungefär vad som hänt idag, fick sovmorgon. Vi gick upp vid 09:30, fast å andra sidan så fick jag honom inte till att sova förren vid 22 igårkväll......
Snacka om att han är mammig i det avseendet, han nöjer sig inte med att det är jag som skall lägga honom i hans säng. Så han har somnat i våran säng under tiden alexandra varit iväg.
Jag har inte brytt mig om att bära in honom i sitt rum heller efter han har somnat.
Risken finns ju alltid att jag inte skulle vakna om han börjar gnälla från sitt rum. Så då är det lika bra att han sover hos mig från början. Det blir väl lite jobb med att vänja av honom med det igen när alexandra kommer hem igen, men det får vi ta då.

Nu skall jag ta o fixa lite mat till lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0