Nyår

Vips så var detta året slut, det har bitvis varit ett jävla skitår. Så jag hoppas att året som kommer blir lite roligare.

Mina nyårslöften inför 2009:

*Sluta snusa
*Sluta röka (inte ens ibland)
*Inte dricka
*Sluta svära
*Gå ner i vikt
*Gå i kyrkan
*Bli en bättre människa
*Bygga en ark
*Samla 2 av varje djur
*Undvika syndafloden (nån gång kommer den väl?)

Nej ärligt talat så har jag inga nyårslöften, ingen mening att lova en massa skit man inte kommer hålla iaf.
Man vet ju inte hur det här året kommer bli, det kan ju bli värre än nånsin.
En sak är säker iaf, och det är att vissa saker komer förändras i år. Så mycket har jag bestämt mig för.
Förändras det som jag vill så toppen! Men blir det inte så.... då får det vara....
Jag tänker inte hoppas längre iaf... Nu måste det hända nåt!

Kom att tänka på en sak som gör det mindre kul att det är nyår, kan inte rå för det.
Det bara sköt upp i huvudet och nu kan jag inte får bort det..... Jävla skit!!!
Hur kommer det sig att man hela tiden påminner sig själv om saker som stör en?????
Eller är det bara jag?

Jaja idag kommer brorsan hit en sväng, som jag skrivit tidigare.
Blir till o käka lite o lira lite tv-spel.

Pallar inte skriva er nu, blev på ett jävla cp humör.

Gott nytt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0