sön. 7/12

Så sitter man här igen då, nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev sist.
Men ska jag vara ärlig så har jag inte känt att jag haft nåt vettigt att skriva om ändå.
Dagarna rullar på, jag går på min utbildning. Hittils är det lite smått långtråkigt, men det beror ju på att jag inte fått göra så mycket än. Bara sitta och dra mina förbannade strängar, och jag kan lova er att man hinner med ganska många strängar under en dag.
Än så länge har jag bara provat på MAG svets, men jag tror det är dags att prova nån annan metod nu.
Får helt enkelt se vad det blir imorgon, fy fan o klockan 06 börjar jag då med.

I övrigt så kan jag meddela att stackars lilla Isac har feber och antagligen åkt på ögoninfektion, så det blir väl att åka till vårdcentralen med honom imorgon. Så han kan få ögondroppar mot det.
Har även lite problem med bilen igen vete fan vad det är, den läcker kylarvätska men vet inte varifrån.
Tänkte åka och köpa kylartätning och hälla i, inte för att jag tror att det faktiskt kommer göra nån skillnad. Men det skadar ju inte att prova iaf.

Idag så jobbar Alexandra, hon skulle varit ledig men bytte tid med den andra assistenten.
Lite tråkigt att sitta själv och glo men det får väl gå.

Nu ska jag ta och börja fixa lite pannkakor, har champinjonstuvning kvar sen igår så jag tänkte fixa lite crepés till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0