1 November

Kom inte på nån vettig rubrik, därav det otroligt "påhittiga" valet att ta dagens datum. Det är jag nog ensam om.
Dagen har inte innefattat så hemskt mycket, känns som man suttit mer eller mindre fast hemma, ingen vill ju träffa mig eftersom dom helst inte vill riskera att smittas. Och på bilen är det sommardäck, och jag vill faktiskt inte chansa att ge mig iväg med barnen då.
Sist men inte minst har vi skälet att penecilinet (eller hur fan det stavas) sätter fart på magen, jag tänker inte gå in på detaljer.

Men vi var iaf ute med barnen en stund så dom fick leka av sig lite, vilket var välbehövligt kan jag lova för dom var ena riktiga små monster här hemma.

Ja det var väl inte så mycket mer jag hade att skriva egentligen, har fortfarande ont i halsen men mår för övrigt ganska så bra igen. Det enda är att man frampå eftermiddagen känner att energin börjar ta slut, men va fan så kan det va.

Ja just det min fru har sagt åt mig att jag inte får skriva att jag vill ha sex med henne, eftersom svärmor läser den här bloggen. Så därför vill jag bara ta tillfället i akt att önska att jag vill "spela kort" framåt kvällen ;)

För övrigt vill jag önska fred på jorden (och en cola)................(helst en cola!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0