21/11 Fredag

Sitter och är skapligt trött för stunden, barnen vaknade tidigt som vanligt och idag så behövde eddie såklart gå och bajsa det första som hände.
Men det är väl bara att vänja sig, när utbildningen startar så kommer jag ju börja kl 06 varannan vecka.
Skönt att den är så nära så det tar ju bara 5 minuter för mig att ta mig dit.
Igår var vi och storhandlade, skönt att ha det avklarat så det finns massa mat hemma igen.
Idag ska vi iväg en sväng på eftermiddagen, men för övrigt lär det nog bli lugnt.
Det har ju snöat här inatt, och eftersom bilen har sommardäcken på så blir det att hålla sig hemma.
Ska byta till vinterdäck nu i helgen tänkte jag.

Nu måste jag gå och ge barnen lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0