29/11

Sitter ensam hemma med barnen idag, Alexandra jobbar.
Själv är jag inte riktigt frisk än, blev sjuk i onsdags och var tvungen att gå hem från svetsen.
Sedan sov jag bort hela onsdagen, låg och hade hög feber och mådde inget bra alls.
Har ingen feber längre men ont i halsen och ett jävla illamående som vägrar släppa efter.
Kände att det var bäst att gå till läkaren igår och kolla så det inte var halsfluss igen, men enligt testet så var det inte det iaf. Även om sjöterskan verkade tveksam och skulle kolla i halsen femtioelva gånger, antar att jag får knalla tillbaka om det inte har gett med sig om ett par dagar.

Idag fyller min kära mor år (Grattis mor) skulle egentligen dit men jag klara inte det för stunden, mår ju inget bra.
Jag ska försöka vila lite sen får vi se om jag pallar knata dit senare en sväng.
Fast det är ju inte det lättaste att vila med två busungar som inte lyssnar för fem öre på vad jag säger.

På onsdag är det dags för Alexandra att åka till Ullared, vilket innebär att jag måste sluta tidigare på svetsningen.
Enda problemet är bara att jag inte meddelat dom det än, jag skulle har ringt tänkte jag eftersom jag är sjuk.
Men just eftersom jag är sjuk så försvann det ur huvudet.
Jag antar att jag får ta det på måndag med dom, bara hoppas att det inte blir några sura miner eller problem.
Men jag har ju inget val, nån måste ju ta hand om barnen på kvällen.

Nu ska jag gå och ta mig en ipren och dricka massor, se om man kanske får känna sig som en människa sen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0