6 November

Satt och kollade runt lite på forumet på swebits, och hittade en tråd som en kille skrivit om sin kompis.
Kompisen hade blivit av med körkortet för rattfylla, varpå den här killen tyckte att lagarna för rattfylla var dåliga och att gränsen borde höjas för rattfylla.
Det blev en skaplig debatt om detta kan jag lova, och dom allra flesta tyckte precis som jag. Att om gränserna för rattfylla skall flyttas så ska dom snarare sänkas, jag menar hur jävla svårt är det egentligen att ge fan i att dricka om man skall köra. Eller ge fan i bilen om man har druckit.
Har man problem med att inte dricka om man vet att man ska köra så är man ju fan halvt alkis. Annars är det väl bara att dricka alkoholfritt om det nu skall va så jävla svårt, och duger inte det så är det ju uppenbarligen alkoholen man vill åt.
Dvs man vill bli påverkad även då är man ju alkis.
Själv rör jag inte bilen överhuvudtaget dagen efter jag druckit.
Nog om det, var bara tvungen att skriva av mig lite. Blir ju fan förbannad när man läser vad en del tycker.

Börjar  fanimej längta lite smått till jul nu, ska bli så satans gott att trycka sig full av julmat.
Fast mest längtar jag till juldagen, då ska jag bara ligga och jäsa, trycka i mig julrester och hinka must hela dagen.
Mindre kul är det med alla pengar man ser flyga iväg kring jul.....men men smakar det så kostar det.

Nyår blir jag ju ensam igen, Alexandra åker ner till blekinge så jag får sitta i min ensamhet och glo.
Känns väl kanske inte så jävla livat. Skojade med Alexandra om att jag skulle köpa mig lite räkor och en partyhatt, för att festa till det för mig själv. Och det ska jag fan ta och göra, fast jag ska fan köpa mig en hummer..

Som kompensation för att jag får sitta själv på nyår så antar jag att du får hitta på nåt gumman........
Hmmmm.... vad kan du hitta på......... Det löser du ;)
Jag tänker inte skriva nåt förslag, eftersom du sagt att jag inte får det :)

Nu ska jag kasta mig i soffan bredvid Eddie och titta på lotta på bråkmakargatan.

Just det... KOMMENTERA, bara den här gången. Jag har ju ingen aning vilka som läser den här bloggen(är det nån som gör det???) Så kasta dit en kommentar, skriv bara "Hej jag läser".......

Kommentarer
Postat av: din fru

jag läser!!!

2008-11-06 @ 21:51:04
Postat av: Petra

Jag hittade hit nu... Fan att ni inte säger att ni bloggar.. vill ju läsa ju!! =)

2008-11-07 @ 16:43:40
URL: http://tutu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0