Förkyld igen

Jobbigt värre, hann inte mer än att bli kvitt halsflussen så givetvis slår det till med en ny förkylning.
Men det verkar iaf "bara" vara en förkylning den här gången, kan ju iofs vara jobbigt nog.
Är täppt i näsan och har huvudvärk, och allmänt orkeslös.
Men men nog klagat om det.

Idag har det inte hänt så mycket för min del, har ju som sagt inte mycket till ork så det har bara blivit att vara hemma och ta det lugnt.
Satte mig och tittade på Batman The dark knight förut, har sett den innan men då var det med halvtaskig kvalitet.
Sen blev det att ställa sig och ta itu med den enorma jättedisk vi hade lyckats bygga upp.
För tillfället har vi tvättstuga och ska ta och fixa lite mat.

Jag har som sagt inte så vidare mycket att berätta om dagen så jag får väl dra lite annat.
 Igår var jag hemma hos min mor och hjälpte henne sätta upp ett skåp på väggen.
Min lillasyster var där med sin dotter oxå, liten skitunge =) på 6 månader riktigt söt.
Det är fan nästan så man blir sugen på en till, men det får vänta.
Det skulle ju bli en skaplig omställning att ha 3 småbarn, måste ju ha större bil, större lägenhet etc.
Dessutom känns det att det räcker alldeles utmärkt med två barn, men man ska aldrig säga aldrig.

Nu måste jag pysa ner till tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0