Fredag 14/11



Är själv hemma med barnen idag, Alexandra jobbar hela dagen.
För tillfället är det kanske inte det roligaste här i världen, Eddie har haft en liten period nu som han sprungit och varit dum mot Isac. Och Isac som skulle ha sovit för över en timme sen vägrar fullständigt, fattar inte var han får sin energi ifrån. Dom vaknade ju vid 5 imorse, men han lär väl somna vad det lider. Tänkte sätta mig i soffan med honom lite för att se om han nickar till.

Får se hur det går att lägga barnen ikväll, och framför allt hur det går att lägga Isac. Ända sen Alexandra var i blekinge med honom så har han varit nåt extrem mammig, det tog tid innan jag ens fick gå och borsta tänderna med honom.
Men det borde väl gå, nu är ju jag den enda som är hemma.

Igår kväll såg vi klart på Tropic thunder, vi började titta på den i måndags. Den var faktiskt bra, så den kan jag rekomendera.

Kommer fan inte på vad jag skulle skriva mer, barnen avbröt mig med sitt bråk.
Jag uppdaterar ifall jag kommer på mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0