Kalops

Dagens middagstips. Eller iaf vad vi ska ha till middag idag.
Alexandra jobbar till fem så jag är ensam med mini terroristerna, eller Eddie och Isac som dom är döpta till.
Och då passar ju kalops alldeles utmärkt att ha till middag eftersom det sköter sig självt.

Fan vad jobbig årstid vintern är egentligen, tänkte på det när jag hämtade barnen på dagis. Det är ett jävla plock med overaller och kängor, mössor och vantar. Smidigare sommartid, då det bara är att ta skorna och gå.
Men men det är bara att acceptera, och vintern har ju trots allt sin charm den med.

Fan blev lite besviken idag när jag fick veta att det inte är nåt avsnitt av Heroes den här veckan..
Ruggigt bra serie, har du inte sett den så börja titta.

Övrigt nytt som inget kan ha lyckats missa är ju att Barack obama blev president i USA, även att man bor i sverige så kan man väl inte säga annat än att lite häftigt är det ju att med den första svarta presidenten genom tiderna.

Nu ska jag ställa mig och skala potatis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0