Måndag 10 November

Idag ska jag ta med Eddie in till Linköping, vi ska till öron läkaren och kolla så rören Eddie har i öronen sitter där dom ska. Isac ska jag lämna hos Alexandra under tiden, så han får vara med henne på arbetet en liten stund.
Just nu sitter barnen och tittar på ratatouille, måste erkänna att den är jävligt bra även med svenskt tal.
Dom har faktiskt skött sig hyfsat hittils idag, men dagen är ju långt ifrån slut.
Hoppas verkligen att allt går smidigt med att åka in till lkpg sen, och att inte Eddie sitter och somnar i bilen eller nåt.
För då kan jag lova att kvällen inte blir rolig här hemma.

Imorgon är det dags för dagis för ungarna igen, det ska som vanligt bli jävligt skönt. Både för mig och för dom, dom har ju lite mer att göra där. Och framför allt lite roligare saker att göra, och såklart andra barn att leka med.

Fan det finns en massa saker jag vill ha för tillfället.
*32 tums platt tv till sovrummet
*Nintendo wii (trots att jag skulle tröttna efter ett par dagar)
*Usb minne
*Bärbar dator (bara därför att)


Så om någon vänlig själ känner sig manad så skriv din mail som kommentar så skickar jag mitt kontonr.

Ikväll är det dags för färjan igen, faktiskt jävligt roligt program.
Har aldrig åkt nån sån färja, men haft tankar på det. Men efter att ha sett det progtrammet så tror jag fan att jag avstår.
Fy fan vilka nötter som dom visar. Snacka om avskräckande.
Fast det hindrar väl inte fler att åka nu, nu hoppas ju säkert folk att träffa på nån personal dom sett på tv.
Svårare än så är det ju inte att bli kändis.

Nu ska jag ta och fixa lite lunch här hemma sen ska jag väl ta och se om lille Isac vill sova en stund.

Isac och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0