Rubrik

Gick upp lite senare än vanligt idag, eller rättare sagt gick upp som vanligt men la mig en stund igen.
Skönt kan jag lova, men är ändå trött som ett as idag. O kallt är det och idag är inte ens solen framme, så det är bara trist och grått och kallt.
Idag så står Alexandra uppsatt på vikarielista inom förskola, men jag hoppas innerligt att ingen ringer, jag pallar fan inte med barnen själv idag. Är för trött och dom har varit förjävliga rent ut sagt ett par dagar  nu.
Det verkar nästan som att dom ska bråka lite extra bara för att dom varit ifrån varandra.

Nu ska jag gå och käka frukost, är hungrig som fan.
Jag uppdaterar säkert senare, om jag har nåt vettigt att skriva då vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0