Svårt

Det var fan vad svårt jag skall ha att få ur mig ett inlägg nu, känns som jag hamnat i nån slags blogg torka.
Konstigt nog blev det så när Alexandra kom hem igen.
Eller så konstigt är det kanske inte, när hon var borta så hade jag ju bra mycket tråkigare. Vilket resulterade i att jag satt vid datorn mycket mer, plus att när jag var ensam så flödade tankarna mycket mer, därav mer att skriva.

Idag har vi varit och storhandlat, skönt att veta att det finns mat hemma. Det är ju trots allt det viktigaste, sen blir det ju såklart att man får småspringa till affären ofta iaf. Det går ju trots allt inte att storhandla allt.

Det var inte vidare kul att handla idag, har haft såna satans kramper i magen hela dagen, och nu på eftermiddagen började jag må illa oxå.
Jag lägger hela skulden på satans jävla kåvepenin som jag fortfarande knaprar, och ska fortsätta knapra i ett par dagar.

Presidentval i usa inatt, ifall nån nu skulle ha missat det. Ska faktiskt bli intressant att se ifall Obama lyckas vinna, det är ju trots allt ingen liten grej om han blir president.

Imorgon är det dags för Alexandra att jobba igen, så då får jag lite tid för mig själv när barnen är på dagis.
Skönt den första timmen, sen blir det bara långtråkigt.

Nu har jag iaf lyckats få ur mig lite, ni får nöja er med det för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0