Svetsare

Jahopp då börjar min väg mort det yrket.
Idag fick jag hem ett brev från arbetsförmedlingen där det stod att kursen sätter iväg på måndag.
Ska bli spännande faktiskt, bara att hoppas att det kan leda till ett jobb i slutändan oxå.
Och allra helst något i närheten av mjölby.

Usch är fortfarande lite krasslig eller lite krasslig igen, kanske jag ska  säga.
Har varit så satans trött ett tag nu.
Jag måste se till att få något gjort åt mina problem med magen, så inte den börjar spöka när jag börjat på utbildningen.
Sen måste jag fan se till att ta tag i saken och försöka röra på mig lite, se om man inte kan trolla fram pengar till ett gymkort. Vi får se helt enkelt.

Det var väl vad jag hade att skriva för stunden, jag uppdaterar som vanligt när jag känner att jag har nåt vettigt att skriva.

Kommentarer
Postat av: LotuzAngel

Grattis!

2008-11-20 @ 00:52:51
URL: http://lotuzangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0