Dåtid, nutid & Framtid

Satt o tittade i avslutningskatalogen från 9:an, kom på att rota fram den med anledning av att det snart är dags för återträff. Det är ju tio år sedan som jag gick ut.
Återträffen skiter jag i, hade inget emot dom som jag gick i samma klass med, men jag har inte haft något att göra med dom under dessa tio år som gått. Så det känns ärligt ganska falskt att då gå dit, skaka hand le och fråga vad dom sysslat med under åren som gått. När sanningen är den att jag inte är så vidare intresserad av va dom pysslat med och efter den kvällen så skulle man antagligen inte haft med dom o göra förrens nästa återträff.

I alla fall (kände att jag kom av mig lite) när jag tittade på just den klassen jag gick i o såg hur jag själv stod där.
Är det något jag fan skäms över så är det den bilden. Hade stora jävla glasögon, av den enkla anledningen att glasögon var dyrt och vi var inte rika, så dom fick hänga med helt enkelt.
Och sen den satans jävla frisyren, fattar inte vad jag tänkte på nåt jävla paige liknande skit, såg inte klok ut helt enkelt.
Med andra ord långt ifrån den fröjd för ögonen jag är nu =)
Eller nja..... kanske inte fröjd, men ser fan bättre ut nu än då i alla fall.

Önskar ibland att man bara kunde gå om just 9:an fast även gymnasiet ibland.
Undrar om man skulle gjort saker o ting annorlunda???
Kan iaf lova att jag nog inte gått hotell & restaurang på gymnasiet, för det var fan bortkastad tid, eftersom jag inte fortsatte inom det yrket.
Men men det är ju skitsamma nu, går ju inte att ändra på. Och jag tvivlar på att jag kommer bli klar med min tidsmaskin.

Nu skall snart Eddie gå och sova, han sitter och tittar på bolibompa nu.
Sen börjar den så kallade tråk tiden, med andra ord tiden som jag bara sitter o glor för mig själv fram tills dess att jag går och lägger mig. Då ligger jag där o glor för mig själv tills jag somnar, ha fan va det lät sorgligt igentligen.
Men vad skall jag säga?? Det är tråkigt som fan att vara hemma själv, inte ens kul att spela 360, som jag mer än gärna annars gör medans frun sitter och vill titta på tv.
Aja så ligger det till, bäst att ta på Eddie sin pyjamas och inhalera med honom så kanske han inte hostar så förbannat inatt.
Bli inte förvånade om det dyker upp ett nytt inlägg kanske redan senare ikväll. Har fan massa jävla tankar i huvudet just nu, det är det värsta med att sitta ensam. Att man har tid att tänka....

Adjö mina vänner...(ifall nån nu läser alltså.

 <--- Ni ser... Fröjd för ögonen!! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, så stilig du är... :-P

2008-11-07 @ 16:52:09
URL: http://tutu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0