Ensam med Eddie

Idag har Alexandra tagit med sig isac ner till blekinge, där dom kommer stanna en vecka.
Så det innebär som sagt att jag är själv hemma med Eddie en vecka, får se vad vi skall hitta på.
Frågar man Eddie så ska vi äta godis iaf, av allt jag rabblade för honom så är det just det han la på minnet =)

Idag har det varit ett företag, som jag inte kommer på namnet nu., här och fixat vårat kök.
Så nu har vi nya luckor och bänkskivor, Det blev skitsnyggt.

Nu skall jag sätta mig o leka med eddie lite innan det blir dags att fixa lite mat.







 vi skulle ju äta godis =)

Kommentarer
Postat av: Lillie

Gud vilken söt son du har. Trevlig kväll!

2008-10-26 @ 18:48:01
URL: http://lalillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0