Fortfarande sjuk

Mår skit idag oxå, vaknade vi 01:40 inatt och mådde illa som fan. Givetvis så kräktes jag, men har som tur är inte mått så illa igen eler kräkts nåt mer.
Lyckades iaf samla tillräckligt med energi till att gå upp och ge eddie frukost och lämna han på dagis, men så fort jag kom hem igen så la jag mig i sängen och sov/slumrade ca tre timmar.
Har fan tänkt att lägga mig riktigt tidigt ikväll, kanske vid nio eller kanske ännu tidigare. Känns fan som huvudet ska explodera.

Imorgon så kommer Äntligen Alexandra och Isac hem igen, känns riktigt skönt. Har ju saknat dom, speciellt nu när man inte mår bra.

Nä mer än så klarar jag faktiskt inte att skriva, måste lägga mig i soffan igen, så jag har ork till att lägga Eddie efter bolibompa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0