Fredag

Sitter o är riktigt trött, med en jävla huvudvärk som inte går över.
O inte blir det bättre av att Isac (min yngsta son) gallskriker för att han inte för göra precis som han vill.
Har ganska nyligen kommit hem efter att ha skjutsat min fru till jobbet.
På vägen hem så satt eddie (min äldsta son) o började gnälla, sedan hosta.
För att gnälla ännu mer.
Jag frågade vad det var, men fick inget svar av honom, bara gnäll.
När vi nästan var hemma sa han att hans byxor var skitiga.
Jag parkerade och gick bak o kollade och då hade han kräkts lite över sin jacka och sina byxor, det hade även kommit lite på hans bilstol. Och givetvis så hade jag inget papper eller något som jag kunde torka med där nere.

Nu verkar han däremot må bra igen, så jag har ingen aning om han kräktes för att han hostade eller om han mådde illa.
Vem vet han kanske blev åksjuk, antar att det bara är vänta o se.
Men det blir till att försöka se så snabbt som möjligt, tanken är att jag skall till bvc med isac  13:00.
O det funkar ju inte så bra om eddie är sjuk.

Fan jag undrar när min tatuerare har tänkt att höra av sig, min senaste tatuering är ju inte riktigt klar än.
Den skall skuggas lite mer.
O så undrar jag när jag skall få besked om jag kommer att få gå den svetsutbildning jag sökt till.

Idag blir det ganska lugnt, frugan jobbar till 17, så det är bara jag o barnen tills dess. Hoppas dom inte blir alltför bråkiga.
O idag eller imorgon kommer Frugans blekinge familj upp o hälsar på.

Nä nu ska jag gå o käka lite frukost, känns att det börjar bli dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0