Halsfluss

Va på vårdcentralen idag och tog halsodling, givetvis så var det halsfluss.
Känns skönt iaf att få veta det, så kan jag ju käka medecin så blir det ju snabbt bättre.
Känner mig lite bättre rent allmänt idag, har lite mera ork. Gick och la mig vid tjugo över åtta igår kväll och jag tror nog det gjorde stor nytta, även om jag sovit riktigt illa inatt igen. O när jag vaknade imorse så hade jag riktigt ont i nacken, men det har släppt iaf.

Idag kommer äntligen min fru (världens finaste) och min son hem igen efter att ha varit nere i blekinge en vecka.
Vad jag har förstått så har dom haft det bra där nere, och det är ju skönt att veta.
Det har faktiskt gått riktigt bra att vara hemma med Eddie, ja förutom nu när jag varit sjuk då. Jag har faktiskt tyckt synd om honom då, han har ju inte fått gjort någonting på eftermiddagen. Eftersom jag inte kunnat stå på benen.
Har fan ont i ryggen nu efter att ha legat ner så jävla mycket.

Nu skall jag gå och bädda rent i sängen, speciellt efter man har legat och febersvettats.


Alexandra & Isac



Jag & Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0