Min son o jag

Är dom enda som är uppe för tillfället, frugan och min yngsta son sover fortfarande.
Det kan jag lova är skapligt ovanligt att Isac sover så här dags.

Idag så skall besöket vi har haft åka hem igen, sedan skall vi göra nåt så kul som att tvätta.
Tjoho va kul det ska bli.
Blir väl inte så mycket mer än så idag, men måste så klart klämma in att spela lite 360 =)

Satans stryktips igår mitt privata gav bara 6 rätt, och det med brorsan o farsan gav 11 rätt. Men givetvis så var det ca. 200000 pers till som hade 11 rätt, så det gav ingen utdelning. Får helt enkelt vänta med att bli rik tills nästa vecka.

Vete fan vad jag ska skriva mer nu faktiskt, är fan för trött för att tänka klart. Vill bara kasta mig i sängen o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0