Pappa jag vill bajsa

Dessa fyra ord blev jag väckt av idag kl. 06:05.
Kan lova att jag är skapligt trött idag, då natten har varit jobbig.

Det började med att Eddie vaknade vid 22:55 igår kväll, han kom in till mig. Men blev genast jätteledsen över att mamma inte var där, Han grät och sa "jag vill sova mamma"
Det tog lite tid, men jag kunde iaf trösta honom och få honom att somna om.
Men resten av natten har han varit bökig, han har inte varit mer ledsen, men han fick för sig att han skulle sova under mitt täcke nere vid mina ben. Så han har typ legat och kramat mina ben.
Ja och sen så skulle han ju upp vid sex.
Får hoppas att det blir bättre inatt.

Idag skall jag till en kompis en sväng, så Eddie kan få leka av sig lite med hans dotter.
Sedan ska jag och Eddie faktiskt baka, Eddie hittade min första kokbok "Musse piggs glada kokbok".
Så vi skall göra "stora stygga vargens chokladrutor", måste komma på vad vi skall fixa till mat oxå.
Till lunch tänkte jag iaf göra ugnspannkaka.

Jag uppdaterar säkert senare, om det nu är ens nån som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0