Satans trött

Vill bara lägga mig nu, men först skall ju Eddie titta på bolibompa. Efter det blir det att lägga honom, vilket jag inte tror blir några större svårigheter idag. Han ser oxå skapligt trött ut.
Idag har det inte hänt så fruktansvärt mycket, förmiddagen var lugn.
Eftermiddagen har vi varit hos en kompis, så har eddie fått lekt med hans dotter. Under tiden satt vi och spelade lite wii, förbannat kul kan jag lova.

Fick idag veta att jag nog börjar på en svetsutbildning om ca en månad, det är tydligen fullt för tillfället. Men så fort det blir en ledig plats så skall jag in.
Fick även veta att lilla Isac har åkt på feber nere i blekinge, eventuellt har han ont i öronen med. Alexandra skulle avvakta tills imorgon, men om han verkar ha ont då så skulle hon till vårdcentral med honom.
Bara hoppas att det blir bättre tills på torsdag då hon ska åka hem, kanske inte så kul att åka tåg i ett par timmar om han inte mår bra.

Imorgon är det dags för Eddie att gå till dagis igen, det ser han fram emot kan jag lova. Skönt att han ska dit faktiskt, så han får leka av sig ordentligt.

Nej nu fan orkar jag inte sitta o skriva mer, ska nog lägga mig på soffan under bolibompa.

Ha D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0