Snart

Nu är det knappt en vecka kvar tills dess att min fru tar Isac under armen och sätter sig på ett tåg ner till sölvesborg, där hon skall stanna i en vecka.
Själv skall jag vara hemma med Eddie, han skulle mer än gärna åka tåg med mamma, men problemet ligger i att av nån konstig anledning så vaknar jag inte när Isac vaknar och skriker på natten.
Så jag har försökt att muta eddie lite med att prata om vad vi ska göra när mamma är iväg.
Så då skall vi:
*Leka med bilar
*Leka med klossar
*Boxas
*Kanske gå och bada
*Äta godis (fult knep, men det funkar)

Så Eddie får det nog bra med bara pappa, det har ju gått förr så det lär väl gå igen.

Värre blir det för mig, kan ju dels inte sova när jag är själv.
Och sen så är ju min läckra fru lite roligare än högernäven, om det bara fanns nåt sätt så hon kunde lämna underkroppen hemma när hon åker så skulle jag va nöjd.
Eller klona henne eller nåt.
För en sak är fan sant, och det är att min fru har nog världens absolut finaste kropp.
Hon har defenitivt världens finaste rumpa.
Får väl helt enkelt se till att roa oss innan hon åker (eller vad säger du gumman??)

Nu skall jag snart skjutsa min fru för att hämta nån arbets telefon som hon skulle ha över helgen.
 Sen ska vi kanske dra ner på stan o kolla efter vantar till barnen, det börjar ju bli kallt nu.
<------  Där ser man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0