Trött (som vanligt)

Sitter och väntar på att bolibompa skall ta slut så äldsta sonen kan gå och sova sen, skönt med lite lugn och ro.
Skulle inte bli förvånad om 360:n sparkas igång då. Har ju blivit lite smått besatt av GTA IV.
Så den som inte har det, spring o köp annars är ni efter =)

O frugan står just nu i köket o gör kladdkaka, så det blir väl att trycka i sen en bit av den med sen.
För övrigt så blir det väl kanske at slänga på nån film senare, är ju bara skit på tv ikväll (som vanligt)

Fan, jag vet inte varför jag ens startade denna bloggen, har aldrig nåt vettigt att skriva iaf. Och tycker egentligen att bloggandet är en vidrig kultur där var och varannan kotte skall beskriva sitt live och vädra sina (ofta) obetydliga åsikter.

Men men jag kör väl ett tag till innan jag tröttnar, jag inser förstås att detta gör mig till en förbannad hycklare igentligen.
Men det skiter jag i. Japp ni läste rätt.   Det skiter jag i!!!!

Fy fan va ball jag är!!

Nej, nu skall jag knata ner till affären o köpa lite bröd och fil så vi kan äta frukost imorgon oxå.
Sen blir det att ta en dusch, så man blir ren o fräsch.
Så kanske det blir nåt till kvällen ;)

Min fru är vackrast, sötast, snyggast o sexigast i hela världen (med det sagt så måste det bli nåt, eller hur gumman)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0