Uppe med tuppen

Eller idag var jag fan uppe o sparkade tuppen iarslet, min kära son bestämde sig för att göra nåt slags akrobat hopp ur sängen i morse vid kvart över fem. Han slog i huvudet lite grann men det gick över snabbt, istället så skulle han ju givetvis bajsa (som varje morgon)
När han var klar hade han inget intresse av att sova mer utan ville titta på bolibompa, men till saken hör ju att bolibompa inte har börjat så dags. Så det var bara att lösa genom att hämta våran bärbara dvd in till sängen så fick han sitta o titta lite på toy story, så kunde jag slumra lite till iaf.

Eddie tyckte det var skitskoj att få baka igår, han skrattade när han fick knäcka i ägg, mäta upp socker o sen hålla i vispen. Han tyckte det var så roligt att jag fick lova att vi skulle baka något idag igen.
För övrigt vet jag inte riktigt vad det blir av dagen, har ju pratat lite halvt med min storasyster om vi skulle ta o ses nån dag i helgen. Vore ju skoj för Eddie att få leka med kusinerna lite, det är ju trots allt lite svårare när man är själv med honom. Eftersom han då inte ens har Isac att bråka med.

Nu skall jag gå o skita, sen blir det väl lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0