Ingen magsjuka!

Det visade sig att det inte alls var magsjuka som Eddie åkt på.
Han har varit helt som vanligt och magen är helt återställd på honom. Men skumt är det hur han kan kräkas så mycket och sen sedan vara som inget har hänt.
Men så är det ju heller inte första gången det har hänt, det hände ofta när han va lite över året.
Skall nog ta och ringa barnkliniken och rådfråga lite, det kan ju ha ett samband med att vi slutat inhalera med honom.
Så om vi skall börja med det igen så behöver vi ha ettt nytt recept, kanske ny styrka också eftersom han blivit större.


Fan jag hade ju en massa grejer som jag skulle skriva, men så tappade jag ena linsen.
Nu när jag kom tillbaka efter att satt in den igen så försvann allting.
Jag antar att jag får uppdatera när/om jag kommer på vad det nu var som jag tänkt skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0