Magsjuka

Inatt vid fyra tiden så fick jag springa upp med eddie för han skulle kräkas, efter det kräktes han ca. var 5:e minut i ungefär 1 timme. Sedan blev det lite längre mellan gångerna, med ungefär 5 minuter i taget.
Nu har det nästan gått en timme sen senast, han har fått i sig lite avslagen cola. Så det är väl bara att vänta och se.
Och givetvis innan han kräktes inatt så har isac varit skitjobbig, skrikit efter drick och tappat bort nappen ett antal gånger.
Så idag blir det inget svetsande för min del.
Jag skulle behöva gå dit, men det går inte när jag knappt sovit inatt.

Svetsutbildningen har ju som bekant sat igång på allvar nu.
Innan var det ju fyra testveckor, men nu skall jag alltså lära mig på allvar.
Jag håller för närvarande på med att svetsa kälfog i PA läge, vilket man enkelt kan säga är att svetsa ihop två plåtar uppifrån.

Det var väl allt jag hade för denna gång, jag skall försöka uppdatera oftare.
Annars lägger jag helt enkelt ner bloggen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0